Dalos pieredzē: kā iekļūt periodikas izdevumu tirgū? • IR.lv

Dalos pieredzē: kā iekļūt periodikas izdevumu tirgū?

Jaunā uzņēmēja Katrīna Tālberga, Pikolo. Foto — Edmunds Brencis
Alise Zita Zeidaka

Pikolo

Īsumā. 2018. gadā radīts periodikas izdevums pirmsskolas vecuma bērniem. Žurnālā ir uzdevumi, stāsts un komikss. Katru numuru veido cita mākslinieku komanda.
Mērķis. Radīt kvalitatīvu žurnālu, kas bērniem ļauj iepazīt latviešu mākslinieku darbus un darboties pašiem — griezt, līmēt, zīmēt.
Skaistākais. «Mākslinieku lielā atsaucība. Neviens vēl nav atteicis, gluži pretēji — visus sajūsmina iespēja piedalīties projektā, kaut arī tas vēl ir diezgan jauns.»
Grūtākais. «Ar joni iekļūt periodikas izdevumu tirgū un sasniegt arvien lielāku auditoriju.»

Mentore Sanita Muižniece, kuš!
Foto — Edmunds Brencis

kuš! 

Īsumā. Komiksu mākslas antoloģija, kas 2007. gadā dibināta Rīgā. Idejas autors ir Latvijā dzīvojošs šveicietis Dāvids Šilters, kurš uzņēmumā darbojas joprojām. Kopš trešā numura žurnāls tiek izdots angļu valodā un ir populārs arī citviet pasaulē.
Mērķis. Attīstīt komiksu kultūru Latvijā.
Skaistākais. «Redzēt, kā latviešu komiksu kultūra ir izveidojusies. Pirmajā kuš! numurā publicējām tulkotus ārzemju komiksus, latviešu autore bija radījusi tikai vāka ilustrāciju. Taču 2017. gadā izdevām numuru, kurā visus komiksus bija radījuši latviešu mākslinieki.»
Grūtākais. «Šobrīd ir grūts posms — Latvijas Pasts mainījis tarifus sūtījumiem uz ārzemēm.»

Lai lasītu šo rakstu tālāk, lūdzam autorizēties ar savu epastu vai sociālā tīkla kontu:


Ja vēl neesi abonents, aicinām pievienoties mūsu lasītāju pulkam. Abonējot digitālo žurnālu, saņemsi piekļuvi rakstiem nekavējoties.

Saņem svarīgākās ziņas katru darba dienas rītu