Finanšu humanizētāji • IR.lv

Finanšu humanizētāji

UX Design Agency līdzīpašnieks un komercdirektors Alberts Pumpurs un komunikācijas speciāliste Monika Cālīte. Foto — Edmunds Brencis
Ieva Jakone

Kā banku pakalpojumus padarīt ērtākus un saprotamākus cilvēkiem — atbildes uz šiem jautājumiem aizvedušas kompāniju UX Design Agency līdz pasaules līderpozīcijām dizaina arhitektūrā

Nelielā birojā Spīķeru kvartālā koka spārē iekārts šūpuļkrēsls un telpā pie galdiem sasēduši vairāki darbinieki. UX Design Agency strādā Rīgā un pagaidām algo tikai vietējos darbiniekus, taču viņu darba augļi ceļo pa visu pasauli. No Amerikas rietumu krasta līdz Austrālijas austrumu krastam. «Mēs humanizējam finanses,» uzņēmuma darbību skaidro līdzīpašnieks un komercdirektors Alberts Pumpurs.

Viņam blakus pie sapulču galda sēžas komunikācijas speciāliste Monika Cālīte, kuru uzņēmumā dēvē arī par iedvesmas virsnieci. «Finanses un tirgošanās vienmēr bijusi viens no cilvēces pastāvēšanas stūrakmeņiem. Tajā pašā laikā cilvēkiem ne pārāk patīk skaitļot un sekot līdzi savam budžetam. Mēs cenšamies padarīt šo nozari cilvēkam pieejamāku, saprotamāku, ērtāk lietojamu,» viņa papildina kolēģi.

UX Design Agency dažādiem finanšu uzņēmumiem nodrošina viņu servisu dizainu. Tas nozīmē — viņi izstrādā to, kā jāizskatās un jādarbojas šo finanšu institūciju mājaslapām, lietotnēm vai programmām. Sevi viņi nekautrējas dēvēt par pasaules līderiem šajā nozarē. Trīs gadu laikā viņi realizējuši 63 projektus 20 valstīs.

Klienta kurpēs

Jo biezāks ir tavs maks, jo vairāk tevi mīlēs banka. UX Design Agency vēlas izskaust šādu domāšanas modeli, tā vietā pietuvinot bankas un citas finanšu institūcijas cilvēkiem. «Mācām bankām un finanšu organizācijām, kā veidot servisu, kas nāk soli pretim lietotājiem,» stāsta Alberts. Izstrādājot dizainu lietotnēm un programmām, UX Design Agency nefokusējas uz to, vai krāsas ir gana glītas. «Stāsts ir par to, kā lietas strādā,» skaidro līdzīpašnieks. Lai saprastu, kas katras organizācijas klientiem ir būtiski un kā viņi vēlētos lietot finanšu pakalpojumus, UX Design Agency radījusi unikālu metodoloģiju, kas ietver padziļinātu lietotāja psiholoģijas, kompānijas un produkta izpēti, pēc tam arī servisa arhitektūras projektēšanu un dizaina izstrādi.

Lai lasītu šo rakstu tālāk, lūdzam autorizēties ar savu epastu vai sociālā tīkla kontu:


Ja vēl neesi abonents, aicinām pievienoties mūsu lasītāju pulkam. Abonējot digitālo žurnālu, saņemsi piekļuvi rakstiem nekavējoties.

Saņem svarīgākās ziņas katru darba dienas rītu