Grāmatas, kurām jābūt uzņēmēja grāmatplauktā • IR.lv

Grāmatas, kurām jābūt uzņēmēja grāmatplauktā

Ilze Vītola

Elīna Štobe, pludmales apģērbu zīmola SLOW Beachwear radošā direktore: «Lai gan dzīvojam digitālajā laikmetā, man patīk taustāmā literatūra — žurnāli un grāmatas. Ikdiena ir ļoti dinamiska, tāpēc lasīšanas process mani patiesi relaksē. Tas ir laiks pašiedvesmai.»


Bertrāns Meijers-Stablē. 12 modistes, kas izmainīja vēsturi. 
Biogrāfiski stāsti par 12 modes māksliniecēm, viņu pieejām dažādu jautājumu risināšanā un modes dzīves līkločiem. Man vienmēr ir interesanti iedziļināties cilvēku personiskajos vērtējumos un saprast, kā sievietes spējušas apvienot un attīstīt visas dzīves lomas. Īpaši patiks tiem, kas saistīti ar modi un meklē savu veiksmes atslēgu.


Charlotte Seeling. Fashion 150 Years Of Courtiers, Designers, Labels. 
Grāmata gan tiešā, gan pārnestā nozīmē ir ļoti liela. To bieži pāršķirstu, meklējot iedvesmu. Man gribētos, lai arī SLOW Beachwear kādreiz tiktu iekļauts šādā pamatīgā modes pētījumā.


Stīvens R. Kovejs. Ļoti veiksmīgu cilvēku 7 paradumi. 
Biznesa grāmatu klasika, padomi, kas noderēs ikvienam. Lasot šo grāmatu dažādos dzīves posmos, katru reizi idejas var interpretēt nedaudz citādi, tas paver jaunus apvāršņus. Ar nepacietību gaidu arī Ulda Pīlēna grāmatu, jo uzskatu, ka viņa kā personības un uzņēmēja padomi noderēs, iedvesmos.

Lai lasītu šo rakstu tālāk, lūdzam autorizēties ar savu epastu vai sociālā tīkla kontu:


Ja vēl neesi abonents, aicinām pievienoties mūsu lasītāju pulkam. Abonējot digitālo žurnālu, saņemsi piekļuvi rakstiem nekavējoties.

Saņem svarīgākās ziņas katru darba dienas rītu