Tirgojamies visur un ar visiem • IR.lv

Tirgojamies visur un ar visiem

Ilustrācija — Freepik
Jānis Vēvers, speciāli Ir Nauda

Prasmīgi izmantojot dažādos reģionos populārākās e-komercijas vietnes jeb interneta tirgus plačus, produkciju var pārdot visu pasaules nostūru iedzīvotājiem

Ja reiz jauna gada sākumu uzskatām par piemērotu brīdi kaut ko mainīt dzīvē, kādēļ gan to neizmantot biznesa apvāršņu paplašināšanai. Piemēram, pataustīt jaunus tirgus un piedāvāt produkciju valstīs, kuras līdz šim atstātas novārtā.

Interneta komercija pasaulē jau vairākus gadus bauda ziedu laikus. Nomaļos ciematos kurjerpasta automašīnas ar sūtījumiem no interneta veikaliem brīžiem var redzēt biežāk nekā sabiedrisko transportu vienīgajā pieturā. Cilvēki jau ir iemācījušies piemeklēt augumam atbilstošu apģērba izmēru, to pat neuzlaikojot, un, šķiet, vairs ilgi nav jāgaida līdz brīdim, kad arī pārtikas produktus sāksim pirkt, pāris minūtēs saklikšķinot uz bildītēm interneta vietnē, nevis stumjot ratus pa lielveikalu.

Cilvēku pierašana pie virtuālās iepirkšanās paver ražotājiem aizvien plašākas pārdošanas iespējas. Ja klientu ievērību grūti izpelnīties dzimtenē vai tuvējās ārzemēs, var pamēģināt uzrunāt tālāku kultūru pārstāvjus. Protams, valodas barjera un ģeogrāfiskais attālums apgrūtina tirgošanos, taču tie nebūt nav nepārvarami šķēršļi. Galu galā, cilvēki gadu tūkstošiem ir tirgojušies un mainījušies precēm, izmantojot zīmju valodu.

Ieejot jaunā tirgū, svarīgi atrast piemērotāko tirdzniecības kanālu. Lai arī Amazon un eBay ir izplatīti gandrīz visā pasaulē, tās ne vienmēr ir iecienītākās tirgošanās platformas katrā valstī. Daudzos reģionos cilvēki dod priekšroku nacionālam vai kādu specifisku īpatnību dēļ izvēlētam «digitālajam tirgus placim».

Lai lasītu šo rakstu tālāk, lūdzam autorizēties ar savu epastu vai sociālā tīkla kontu:


Ja vēl neesi abonents, aicinām pievienoties mūsu lasītāju pulkam. Abonējot digitālo žurnālu, saņemsi piekļuvi rakstiem nekavējoties.

Saņem svarīgākās ziņas katru darba dienas rītu