Grāmatas, kurām jābūt uzņēmēja grāmatplauktā • IR.lv

Grāmatas, kurām jābūt uzņēmēja grāmatplauktā

Ilva Pudule: «Man ļoti patīk lasīt, jo grāmatas paver plašākus apvāršņus un ļauj pārcelties pasaulēs, kurās citādi nebūtu nonākusi.» Foto no personīgā arhīva
Ilze Vītola

Iesaka Ilva Pudule, pētījumu un konsultāciju kompānijas Kantar TNS valdes locekle, lielo klientu direktore


F. Annie Pettit. People Aren’t Robots: A Practical Guide to the Psychology and Technique of Questionnaire Design.
Esmu cilvēku pētniece pēc aicinājuma un profesijas, tāpēc manā plauktā ir virkne grāmatu par šo tēmu.  People Aren’t Robots skaidro, kā labāk sastādīt anketas. Ir svarīgi cilvēkiem uzdot tādus jautājumus, kas viņiem ir aktuāli un atbilst viņu uztverei, nevis testēt viņus pēc vienas mērauklas kā robotus. Grāmata noderēs visiem, kas strādā mārketingā.


Lārss Keplers. Paganīni līgums. 
Detektīvromāni ir lielisks veids, kā atslēgt prātu no ikdienas domām. Kā īpaši aizraujošus vērtēju skandināvu detektīvus. Pašreiz lasu Paganīni līgumu, kas mani uzrunāja ar uzlīmi uz vāka: «Patīk Jū Nesbē? Ņem ciet!» Uzlīme nemelo, Nesbē cienītājiem šis noteikti patiks, lai arī tajā nav rakstnieka darbiem tipisko, depresijas mākto alkoholiķu detektīvu.


Nikola Dž. Stīvensone. Modes vēsture. 
Manuprāt, orientēties modē ir svarīgi ikvienam. Par laimi, modes vēstures jomā grāmatu netrūkst arī latviešu valodā. Varu ieteikt modes vēsturnieka Aleksandra Vasiļjeva darbus, kā arī šo Nikolas Stīvensones grāmatu — tā ir viegli lasāma, ar daudzām ilustrācijām un ātri uztveramu teksta ritējumu. Labs sākums ieskatam modes vēsturē.

Lai lasītu šo rakstu tālāk, lūdzam autorizēties ar savu epastu vai sociālā tīkla kontu:


Ja vēl neesi abonents, aicinām pievienoties mūsu lasītāju pulkam. Abonējot digitālo žurnālu, saņemsi piekļuvi rakstiem nekavējoties.

Saņem svarīgākās ziņas katru darba dienas rītu