Veļas modes noteicēji • IR.lv

Veļas modes noteicēji

2
Nikolajs un Nataļja Birjukovi: «Mūsu attīstība bijusi tik strauja, ka deviņu gadu laikā šī jau ir trešā ražotne, kur īrējam telpas. Ja projekts tiks apstiprināts, beidzot piepildīsies mūsu sapnis par savu rūpnīcu.»

Liepājas veļas ražotāja Nikol Djumon produkcija nopērkama 30 pasaules valstīs, bet pērn starptautiskā izstādē Parīzē tā atzīta par modes stila etalonu jaunajai sezonai

Savu uzņēmumu Nikolajs un Nataļja Birjukovi izveidoja pirms deviņiem gadiem. Lai arī ģimenes uzņēmums, tas neesot bijis nekāds ekspromts, bet mērķtiecīgi virzīta ideja, pie kuras abi rūpīgi strādājuši.

Vai nav riskanti dibināt vēl vienu sieviešu veļas uzņēmumu pilsētā, kur to jau tāpat ir gandrīz pussimts? «Nē! Ja reiz strādāt, tad labāk nozarē, kur uzkrāta pieredze, pieejamas vietējās izejvielas un ir pietiekami daudz kvalificētu darbinieku,» atbild Nataļja. Pētot tirgu, viņi secinājuši – neraugoties uz šķietamo piesātinātību, ir brīvas nišas. Piemēram, Latvijā tobrīd neražoja modes jeb tā saukto fashion veļu. It sevišķi liela auguma sievietēm. Pašlaik Nikol Djumon mēnesī saražo ap 10 000 komplektu. Tas neesot daudz – ja ar pašreizējām jaudām ražotu ikdienas veļu, skaitlis būtu piecreiz lielāks.

Skaistuma noslēpumi

«Mēs redzējām šo brīvo nišu un mērķtiecīgi tajā strādājam, lai gan šādu stilīgu kolekciju veļu, kur katrs modelis atšķiras ar savu individualitāti, šūt ir ļoti grūti,» skaidro Nikolajs. Daudz un dažādu operāciju, arī roku darbs. Katrs izstrādājums pa konveijeru no viena gala līdz otram ceļo piecas, sešas reizes. 

Lai lasītu šo rakstu tālāk, lūdzam autorizēties ar savu epastu vai sociālā tīkla kontu:


Ja vēl neesi abonents, aicinām pievienoties mūsu lasītāju pulkam. Abonējot digitālo žurnālu, saņemsi piekļuvi rakstiem nekavējoties.

Saņem svarīgākās ziņas katru darba dienas rītu