Daimonds Platacis, vāc Ss.lv «pērles» • IR.lv

Daimonds Platacis, vāc Ss.lv «pērles»

4
«Lapa Ss.lv pērles jau sāk pārvērsties par mediju,» stāsta Daimonds Platacis. «Cilvēki izdomā interesantu sludinājumu un sūta ne tikai Ss.lv, bet arī man. Vienam sludinājumam Ss.lv pērles mēdz būt pat 20 000 unikālo skatītāju.»
Ieva Puķe

 

Glamūra vārdu viņš – īstenībā Raimonds Platacis – izvēlējies par iesauku sociālajos tīklos, bet tagad viņu tā dēvējot pat apkārtējie. Rēzeknē uzaugušais rīdzinieks ir tā sapinies starp šīm divām identitātēm, ka arī dzīvē biež vien parakstās kā Raimonds Daimonds-Platacis. Šāds salikums artistiskajam puisim piestāv ne tikai tāpēc, ka viņš ir reklāmas aģentūras Abnormal radošais direktors. Pagājušā gada nogalē Daimonds Facebook izveidoja lapu Ss.lv pērles, kolekcionē neparastākos sludinājumus Latvijas lielākajā reklāmas portālā, ar kura veidotājiem nemaz nav pazīstams.

«Tik daudz tur dzīvojos, ka draugi pat lūdz padomus, kur ko atrast.» Izcilākās trofejas? «Vienas aģentūras šefam uzdāvinājām kādā Balkānu valstī ražotu trīsdesmitgadīgu šņabi ar ābolu iekšā, ko Jūrmalā pārdeva džeks kirzas zābakos un ar saulenēm. Nemaksāja dārgi, 25 latus, bet bija oriģināls. Vēl bijām atraduši no jūras ar tīklu izvilktu vecu kuģa zvanu. Aizbraucām pakaļ, bet jūrnieks, kas to pārdeva, bija mēģinājis tīrīt apsūbējumu, no flekša bija palikuši mehāniski skrāpējumi. Atvainojāmies – šitādu nevaram ņemt. Sieva viņam deva pa ausi: «Es taču teicu, ka nevajag neko slīpēt!»,» Daimonds smejas.

Viņa reklāmista ikdiena ir tekstu domāšana, lai klientam palīdzētu kaut ko pārdot. Viņam vērtīgi papētīt Ss.lv, kā cilvēki, kam tā nav profesija, izmanto dažādus paņēmienus preces reklamēšanai. «Tā kaut kādā ziņā ir tautas radošuma izpausme.» 

Lai lasītu šo rakstu tālāk, lūdzam autorizēties ar savu epastu vai sociālā tīkla kontu:


Ja vēl neesi abonents, aicinām pievienoties mūsu lasītāju pulkam. Abonējot digitālo žurnālu, saņemsi piekļuvi rakstiem nekavējoties.

Saņem svarīgākās ziņas katru darba dienas rītu