8 spēcīgākie zīmoli pasaulē • IR.lv

8 spēcīgākie zīmoli pasaulē

4
1. Coca–Cola

Jau 11 gadu pēc kārtas konsultāciju firma Interbrand sastādījusi spēcīgāko globālo zīmolu topu, aplēšot to orientējošo vērtību. Firma apgalvo, ka rēķini tiek veikti pēc unikālas metodes, summējot dažādus aspektus, kuru vidū ir gan ienesīgums, gan prestižs. Runājot par prestižu: no pirmā simtnieka šogad pazudusi naftas kompānija BP Meksikas līcī notikušās avārijas dēļ

 

1. Coca-Cola. Zīmola vērtība – 70 miljardi dolāru. Spēja pārsteidzoši ātri un elastīgi pieskaņot mārketingu reālajai sitācijai, ko no tik milzīga «ziloņa» gaida retais. Ļoti aktīvi rosās sociālajos tīklos – Coca-Cola ir 11 miljoni Facebook fanu un 100 000 sekotāju tviterī.

2. IMB. 65 miljardi dolāru. Pēdējos deviņos gados kompānija gudri veikusi 108 stratēģiskus pirkumus un parliecinoši iegājusi jaunattīstības tirgos.

Lai lasītu šo rakstu tālāk, lūdzam autorizēties ar savu epastu vai sociālā tīkla kontu:


Ja vēl neesi abonents, aicinām pievienoties mūsu lasītāju pulkam. Abonējot digitālo žurnālu, saņemsi piekļuvi rakstiem nekavējoties.

Saņem svarīgākās ziņas katru darba dienas rītu