Labo zālīšu pārdevēji • IR.lv

Labo zālīšu pārdevēji

3
Pretēji vairākumam, kas sūdzās par Latvijas uzņēmējdarbības vidi, Lotte uzskata, ka «vide ir ļoti O.K., var strādāt, un, darot to neatlaidīgi, var preci pārdot gan kaimiņam Latvijā, gan eksportēt uz Japānu». Foto — Nils Vilnis
Sanita Jemberga

Veiksmīgais latviešu zīmols MÁDARA šonedēļ sper soli ārpus kosmētikas lauka un sāk ražot alternatīvu limonādei 

Viņi ir četri draugi – Ralfs Ķirbis (Ralph Pumpkin), Betija Roze (Betty Rose), Ričards Odziņš (Richard Berry) un Anna Mētra (Anna Mint). Raksturi viņiem ir ļoti dažādi: pirmais dod priekšroku ķirbim un krustnagliņai, otrais – mežrozītēm un liepziediem. Pirmajā no salduma nav ne nieka, otrais – vissaldākais. Ričards garšo pēc priežu pumpuriem, mārsila un pomerances mizas, bet Anna – pēc piparmētrām un dillēm. 

Tie nav cilvēki, bet pirmie MÁDARA drinks – ekokosmētikas ražotāja jaunais produkts un mēģinājums Latvijas tirgū iedibināt pasaulē pazīstamo bezalkoholisko dzērienu kategoriju: dabas dzērieni. Garšas ziņā tie ir līdzīgi limonādei, bet satur tikai dabiskas vielas. Viegli gāzēti, atspirdzinoši, bez konservantiem. Dzērienus ražos Latvijas balzams pēc MÁDARA receptūras un piegādātajām aktīvajām vielām, kas iegūtas Baltijas pļavās. Tā nav sagadīšanās, ka četriem draugiem ir angliski vārdi, jo dzērienus paredzēts arī eksportēt. 

«Kad mēs sākām starptautiski strādāt ar MÁDARA, izstādēs Eiropā redzējām, cik strauji šis segments attīstās,» par trīs gadus loloto produktu, ko tik ilgu padarījušas grūtības atrast atbilstošu ražotāju, stāsta uzņēmuma līdzīpašnieks un finanšu direktors Uldis Iltners. 

Lai lasītu šo rakstu tālāk, lūdzam autorizēties ar savu epastu vai sociālā tīkla kontu:


Ja vēl neesi abonents, aicinām pievienoties mūsu lasītāju pulkam. Abonējot digitālo žurnālu, saņemsi piekļuvi rakstiem nekavējoties.

Saņem svarīgākās ziņas katru darba dienas rītu