Baltijas mīlētākais zīmols - "Google" • IR.lv

Baltijas mīlētākais zīmols – “Google”

19
"Google AdWords Latvia" pārstāvis Didzis Vilcāns ar saņemto Latvijas atzītākā zīmola balvu nominācijā "2012.gada mīlētākais zīmols Baltijā". Foto: Edijs Pālens, LETA

“Google” ir arī Latvijas mīlētāko zīmolu saraksta augšgalā

Baltijas mīlētāko zīmolu saraksta pirmajā vietā ir zīmols “Google”, biznesa portālu “Nozare.lv” informēja zīmolu topa veidotāji “DDB Consulting”.

Baltijas mīlētāko zīmolu saraksta otrajā vietā ir “Nokia”, trešajā – “Skype”. Topa ceturtajā vietā ierindojies zīmols “Swedbank”, piektajā – “Maxima”, sestajā – “Facebook”, septītajā – “TV3”.

Baltijas desmit mīlētāko zīmolu sarakstu noslēdz “YouTube”, “Raffaello” un “Fairy”, kas attiecīgi ierindojās astotajā, devītajā un desmitajā vietā.

Zīmols “Google” ir arī Latvijas mīlētāko zīmolu saraksta augšgalā. Arī pagājušajā gadā “Google” bija šī topa pirmajā vietā.

Salīdzinājumā ar pagājušo gadu savas pozīcijas Latvijas mīlētāko zīmolu topā nav mainījis arī “Inbox”, kas ierindojas otrajā vietā.

No septītās vietas pagājušajā gadā uz topa trešo vietu šogad pakāpies zīmols “Swedbank”, savukārt “Nokia” šogad salīdzinājumā ar 2011.gadu nemainīgi saglabājusi ceturto vietu.

Latvijas piektais mīlētākais zīmols bijis “Skype”, kas pagājušajā gadā topā nebija. No astotās vietas 2011.gadā uz sesto vietu šogad pakāpies zīmols “Draugiem”, savukārt “Laima” no piektās vietas noslīdējusi uz septīto vietu, “Rimi” – no sestās vietas uz astoto un “Maxima” – no trešās vietas uz devīto.

Savukārt zīmols “Provansas Francis” no 20.vietas pērn šogad pakāpies uz desmito vietu.

Šogad par gada kvalitatīvāko zīmolu atzīts “Nike”, par unikālāko – “Lāči”, par augošāko – “Lauma Lingerie”, par izdevīgāko – “Maxima” un par sociālajos tīklos ietekmīgāko zīmolu atzīts “Forum Cinemas”.

“Labā ziņa pašmāju uzņēmumiem ir tāda, ka Latvijā radīti zīmoli ir iekļuvuši starp Baltijā iecienītāko zīmolu Top 50 un vairākās nozarēs esam apsteiguši mūsu tuvākos kaimiņus,” topu rezultātus raksturoja “DDB Latvija” izpilddirektors Andris Rubīns.

Kā slikto ziņu Rubīns minēja faktu, ka Baltijas mērogā mūsu kaimiņi ir sasnieguši augstākas vietas topā un var lepoties ar tādiem grandiem kā “Skype” un “Maxima”, kas ieņēmuši Baltijas topa “Top 5” virsotni.

Šogad zīmolu topu veido aģentūra “DDB Latvija” sadarbībā ar pētījumu kompāniju “GfK Custom Research Baltic” un žurnālu “Kapitāls”.

Latvijas mīlētāko zīmolu tops tiek veidots jau kopš 2004.gada, savukārt Baltijas mīlētāko zīmolu tops šogad sastādīts pirmo reizi. Mīlētāko zīmolu topi kalpo kā atskaites punkts patērētāju attieksmes, dzīves stila un ieradumu atspoguļošanā.

 

Komentāri (19)

Kaspars Špūle 18.09.2012. 18.50

…un Saskaņas Centra mīlētākais zīmols šodien ir…
KNAB! :)

+8
-1
Atbildēt

1

gstrazds 18.09.2012. 19.10

Prieks un izbrīns par inbox.lv! It kā jau gūglei ar viņu pakalpojumu spektru un kvalitāti vajadzēja šos pilnībā “noslaucīt”, bet nekā.

+3
-4
Atbildēt

0

ilmisimo 18.09.2012. 20.14

Mīlētāko zīmolu topi kalpo..
______________
less”‘iem?

+1
-4
Atbildēt

1

    dace_ampermane > ilmisimo 18.09.2012. 21.24

    pirms 4 minūtēm

    klejotājs zanE par nodokļu nemaksātāju
    …domāju, ka tomēr par tēmu, jo tas attiecas arī uz komentēšanas iespējām…negribētos ticēt, ka tāda ir redakcijas nostāja – atbrīvoties no lasītājiem un rakstītājiem….

    zane! apsveicu, dabūji viņu atpakaļ. Viņš bojā portālu tā kā kādreiz bija pieņemts sagriezt sēdekļus kinoteātros. Viņam tas izdodās labi. Iespējams, ka uzdevums nāk no Antonijas ielas sabojāt jēdzīgu vietu ar bezjēdzīgu grafitī. Tu vari būt apmierināta, jo varēs atbrīvoties no lasītājiem un rakstītājiem…. :)) he, hē

    +6
    0
    Atbildēt

    0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam

Saņem svarīgākās ziņas katru darba dienas rītu