Alvja Hermaņa distopija • IR.lv

Alvja Hermaņa distopija

Salomes fināls ir Hermaņa pareģojuma piepildījums: cilvēces radītie nemirstīgie monstri paverdzinās savus demiurgus. Foto — Agnese Zeltiņa
Edīte Tišheizere, žurnāla Ir teātra kritiķe

Riharda Štrausa Salome mūsu Baltajā namā izskan kā nežēlīgs pravietojums par cilvēci, ko paverdzinās pašas radītā dievība

Paredzams, ka pasaule, kuru uz Latvijas Nacionālās operas un baleta skatuves radījis režisors un scenogrāfs Alvis Hermanis, īstenosies visai drīz — tuvākajā piecgadē. Skatuves dziļumā piekārtais ekrāns informē, ka ir 2030. gads un Izraēlas zinātnieku pūliņi ir rezultējušies biorobotā, kam dots Jāņa Kristītāja vārds — «Johanāns». Izrādei sākoties, pie pasaules garīgā centra — Jeruzalemes Raudu mūra — lūdzas visi, kam ir, par ko lūgt.

Abonē žurnāla digitālo versiju un atbalsti kvalitatīvu žurnālistiku!


Ja esi jau abonents, lūdzam autorizēties ar savu e-pastu.

Saņem svarīgākās ziņas katru darba dienas rītu