Zīmolu var radīt no jebkā

Bleiks Katberts. Foto no privātā arhīva
Juris Kaža

Ja izveidots trāpīgs un auditoriju uzrunājošs stāsts, gandrīz ikviens produkts var kļūt par ietekmīgu zīmolu. Tomēr, lai atrastu īsto patērētāju, jāiegulda skrupulozs darbs auditorijas pētniecībā, pārliecināts ir OMD izpilddirektors Eiropā, Tuvajos Austrumos un Āfrikā Bleiks Katberts

Pavasarī Omnicom Media Group iecēla Bleiku Katbertu (Blake Cuthbert) par OMD izpilddirektoru Eiropā, Tuvajos Austrumos un Āfrikā. Digitālo mediju profesionālis ar vairāku desmitgažu pieredzi reklāmas, mārketinga un konsultāciju biznesā orientējas izaicinājumos, ar kādiem mūsdienās saskaras globāli zīmoli, un spēj sniegt arī konstruktīvus risinājumus. OMD 2022. gadā kļuva arī par visas industrijas kārotās Cannes Lions Media Network of the Year balvas ieguvēju.

Lai lasītu šo rakstu tālāk, Tev jābūt drukātā vai digitālā žurnāla abonentam. Esošos abonentus laipni lūdzam ienākt:

Ja vēl neesi abonents, aicinām pievienoties mūsu lasītāju pulkam. Abonējot digitālo žurnālu, saņemsi piekļuvi rakstiem nekavējoties.

Saņem svarīgākās ziņas katru darba dienas rītu