Apavi kā manifests • IR.lv

Apavi kā manifests

4
Fenty x Puma by Rihanna.

Augstpapēžu kurpes, lai arī joprojām iekārotas, tomēr ieguļas valkātāju plauktos. Pirmo vietu no sporta zāles līdz ielai un skatuvei ir iekarojuši daudz ērtākie apavi

Sporta apavos no ausmas līdz rietam staigāju es un miljoniem citu visu paaudžu, tautību un dzimumu ļaudis visā pasaulē. Modes industrijas iecienītais medijs The Business of Fashion par vienu no svarīgākajām 2017. gada tendencēm ir nosaucis urbanizāciju, un tā stabili ir turējusies ietekmes topos jau vairākus gadus. Raksti nišas žurnālos un bildes sociālajos tīklos par idillisku dzīvi laukos neapstiprina statistiku, un arvien vairāk cilvēku pārceļas uz dzīvi pilsētās ar tai raksturīgo dzīvesveidu un pārvietošanās ātrumu.

Sporta apavu uzvaras gājienam, retro zīmolu atdzimšanai un jaunu vārdu pieteikumam veltīti neskaitāmi industrijas pētījumi, tomēr vislabākā statistika redzama uz ielas. Rindā pēc kafijas, veikalā, sapulcē, tehnoloģiju konferencē. Kurpes varbūt neviens nepamanīs, bet tavus sporta apavus gan. Neviens apavu veikals nav iedomājams bez sporta apaviem, jauni modeļi iznāk ik nedēļu, bet to apskati lasāmi pat arhitektūras žurnālos. Populārākos modeļus katru sezonu izķer ātri, sporta apavus labi pērk arī lietoto mantu vietnēs. Tas, kas tev kājās, ir tavu vērtību mērs. Ne tikai materiāli, drīzāk sociāli, politiski un kulturāli.

1. Fenty x Puma by Rihanna

160 €, Eu.puma.com
Četras saldas pavasara krāsas – Silver Pink, Pink Tint, Sweet Lavender un Olive Branch – un romantiska satīna lenta. Puma veiksmīgo sadarbību ar popmūzikas zvaigznes Riannas Fentijas zīmolu Fenty apliecina fakts, ka koši rozā modelis vairs nav atrodams nevienā interneta veikalā, gandrīz izpirkti ir arī olīvkrāsas apavi, bet pārējiem palikuši tikai nestandarta izmēri. Ko darīt? Mēģināt noķert šīs pašas kolekcijas baseina čības vai nēsāt kādu no visu cenu kategoriju pakaļdarinājumiem. Riannas modeļa pievilcība slēpjas spējā apvienot visu, ko sieviete vēlas 2017. gadā – komfortu, spēcīgas personības radītu zīmolu, romantikas apvienojumu ar luksusu un sportu, tādu patīkamu niansi kā vienotu visu modeļa elementu tonālo risinājumu un pārsteidzoši aizraujošu detaļu.

Lai lasītu šo rakstu tālāk, lūdzam autorizēties ar savu epastu vai sociālā tīkla kontu:


Ja vēl neesi abonents, aicinām pievienoties mūsu lasītāju pulkam. Abonējot digitālo žurnālu, saņemsi piekļuvi rakstiem nekavējoties.

Saņem svarīgākās ziņas katru darba dienas rītu