Kučinskis: Dzelzceļa elektrifikācijai skarot valsts budžeta naudu, projektu varētu apturēt • IR.lv

Kučinskis: Dzelzceļa elektrifikācijai skarot valsts budžeta naudu, projektu varētu apturēt

22
Premjerministrs Māris Kučinskis (ZZS). Foto: Ieva Makare, LETA.

Ja dzelzceļa elektrifikācijas projekts skars valsts budžeta līdzekļus, projektu varētu apturēt, telekanāla LNT raidījumā “900 sekundes” teica Ministru prezidents Māris Kučinskis (ZZS).

Viņš skaidroja, ka no plānotajiem 519 miljoniem, 347 miljonus līdzfinansēs Eiropas Savienība. Taču viņa viedoklis esot nemainīgs — valsts budžets nedotēs šo projektu, ziņo aģentūra LETA.

Viņaprāt, ja elektrifikācijas projektam būs nepieciešami līdzekļi no citām sfērām, tad šo projektu varētu apturēt. Taču viņš uzticoties aprēķiniem, ka to nevajadzēs darīt. Kučinskis atkārtoti uzsvēra, ka projekts ir vērtīgs un īstenojams.

Kā ziņots, valdība aiz slēgtām durvīm atbalstīja Latvijas dzelzceļa tīkla elektrifikācijas projekta tālāko virzību. Lai gan sākotnēji bija iecerēts elektrifikāciju sākt Ventspils virzienā, pirmajā posmā elektrificējot līnijas Daugavpils–Krustpils, Rēzekne–Krustpils, tālāk virzienā uz Ventspili, atbilstoši jaunākajam piedāvājumam projekts tiks sākts Rīgas virzienā. Pirmajā posmā elektrifikācija notiks līnijās Daugavpils–Krustpils–Rīga (Šķirotava) un Rēzekne–Krustpils–Rīga (Šķirotava). Aptuvenās projekta pirmā posma izmaksas — 519 miljoni eiro.

Komentāri (22)

Jānis V. 18.01.2017. 12.44

Tie ir kārtējie murgi. Vispirms uzsākt projektu, ieguldīt tajā milzu līdzekļus, bet tad, ja nesanāk, to apturēt. Tad jau Godmanis arī būtu apturējis Parex un nebūtu tai palīdzējis ar manu un pārējo pensionāru naudu. Ir skaidrs ka tā ir tāda pati afēra, kā vicienu iepirkums un tas atkal beigsies ar izlaupītu naudu un bez rezultāta. Pie varas esošās partijas, bet īpaši ZZS, jau daudzkārt ir pierādījusi savu shēmošanas prasmi, kad nauda pazūd un neviens par to neatbild. Projekts ir vajadzīgs, bet to var sākt tikai tad, kad būs likvidēta iespēja ar shēmošanu izlaupīt gan valsti, gan firmas, kad pie varas šeit būs uzticami cilvēki, bet ne kpss pirmie sekretāri un viņu padotie.

+2
0
Atbildēt

3

    robotron > Jānis V. 18.01.2017. 15.46

    Jānis V.

    Ir skaidrs ka tā ir tāda pati afēra, kā vicienu iepirkums

    Vai domāji to pašu čekas izstrādāto vilciena iepirkuma projektu, kuru centās īstenot nelieši: Freivalds, Ronis un Dombrovskis?

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    Ēriks > Jānis V. 18.01.2017. 16.03

    Šis ir neveiksmīgs piemērs,vajadzētu kādu labāku,kur galvenie figuranti būtu no ZZS.

    +1
    -1
    Atbildēt

    0

    robotron > Jānis V. 18.01.2017. 16.17

    Vienīgais, ko par ZZS varu atcerēties, bija Putina favorīta, krievu oficiera atvases, Vējoņa, vojāžs uz Gruziju, kopā ar ASV reģistrētās čekas off-shore firmas “Ripplewood Holdings” pārstāvi, Siksni, nu bet arī tajā valsts nozagšanas megaafērā galvenie figuranti bija Vienotība.

    +2
    0
    Atbildēt

    0

Es 18.01.2017. 10.15

Laba diena!

Esmu elektrifikācijas atbalstītāju pusē, tomēr mani nemierīgu dara līdzšinējā pieredze ar ZZS. Ņemot vērā, ka tā ir zaļo, kuriem zalā domāšana ir sveša un zemnieku, kuriem zeme ir vienaldzīga, savienība, varam sagaidīt, ka dzelzceļa malās būs kartona stabi un diegu vadi karāsies, braukās dīzeļlokomotīves ar viltus elektro-pantografiem, bet Lembergam un co kabatas plīsīs no naudas. Vēl tikai Truksni vajadzētu ielikt par projekta vadītāju!

+2
0
Atbildēt

0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam

Saņem svarīgākās ziņas katru darba dienas rītu