2700 tonnu našķu gadā • IR.lv

2700 tonnu našķu gadā

4
«Mēs cenšamies izprast, ko grib lietuvietis, latvietis vai igaunis. Tiek veikti pētījumi, analizēts produkcijas noiets,» par Baltijas tirgu saka Latfood valdes priekšsēdētājs Valdis Blūms.

Atdzimis no pelniem pēc 2005.gada ugunsgrēka, Latvijas lielākais kartupeļu pārstrādes uzņēmums un čipsu ražotājs Latfood tagad par savu mājas tirgu uzskata visas trīs Baltijas valstis

Toreiz, vienā marta naktī, tika iznīcināts daudzu gadu darbs. Ādažos vairākas dienas oda pēc piedegušiem kartupeļiem un eļļas. No ražotnes pāri palika tikai noliktava. Īpašniekiem – Norvēģijas kompānijai Orkla Group – nenācās viegli izlemt, ko darīt tālāk.

«Jautājums jau nebija – atjaunot vai neatjaunot. Nebija ko atjaunot. Rūpnīcu vajadzēja būvēt no jauna,» tagad saka a/s Latfood valdes priekšsēdētājs Valdis Blūms. Tā bijusi smaga izšķiršanās, kas prasījusi turpat trīs mēnešus līdz galīgā lēmuma pieņemšanai un sešus miljonus latu, ko vēlāk investēja celtniecībā.

«Tomēr tā vienlaikus bija arī uzticēšanās Latvijai. Kad pēc gada iekārtas atkal sāka strādāt, tā skanēja kā mūzika. Goda vārds, labākas mūzikas uz pasaules nav,» turpina Blūms. Visi darbinieki, kas šeit strādājuši pirms ugunsgrēka, gandrīz simtprocentīgi atgriezušies. Pateicoties šai pieredzei, ādažnieki pašlaik ir neapstrīdami Latvijas tirgus līderi, vieni paši pārdodami tik, cik visi pārējie līdzīgu produktu ražotāji kopā.

Lai lasītu šo rakstu tālāk, lūdzam autorizēties ar savu epastu vai sociālā tīkla kontu:


Ja vēl neesi abonents, aicinām pievienoties mūsu lasītāju pulkam. Abonējot digitālo žurnālu, saņemsi piekļuvi rakstiem nekavējoties.

Saņem svarīgākās ziņas katru darba dienas rītu