Šuvēju sudraba diegs • IR.lv

Šuvēju sudraba diegs

3
Bogema Lingerie īpašniece Svetlana Gaile pati modelējusi visus firmas izstrādājumus.

Pērn Liepājas uzņēmums Bogema Lingerie guva atzinību par inovāciju – sudraba diegu izmantošanu veļas ražošanā. Kādi vēl trumpji ir dizainerei Svetlanai Gailei, kuras sadarbības partneri ir tik dažādās biznesa vidēs kā Lielbritānija un Krievija?

Pirms trim  gadiem dibinātā Bogema Lingerie ir starp straujāk augošajiem uzņēmumiem Liepājā. Kurzemes Biznesa inkubatora direktors Vilis Brūveris, kurš pazīst 65 šeit strādājošos uzņēmumus, saka: «Kaut gan Liepājā ir vismaz pussimts lielāku vai mazāku uzņēmumu, kas ražo sieviešu veļu, Bogema Lingerie šajā nozarē ienāca strauji un pārliecinoši. Ar specifiskiem nišas produktiem – veļu jaunajām māmiņām.»

Ļoti strauji attīstoties, uzņēmums pašlaik ne tikai nodarbina 22 cilvēkus un eksportē ap 98% no saražotā, bet arī īsā laikā mērķtiecīgi radījis pilnīgi jaunas produktu līnijas. Piemēram, peldkostīmus. Absolūts jaunums sieviešu veļas ražošanā Latvijā ir tā sauktā sudraba diega izmantošana, par ko Bogema Lingerie pērn saņēma Latvijas Investīciju un attīstības aģentūras (LIAA) atzinības balvu, inovāciju jomā konkurējot ar tādiem labi pazīstamiem uzņēmumiem kā Tilde, Spodrība un Madara Cosmetics.

Ar britu pieredzi Krievijā

Kāpēc daži divu gadu laikā var paveikt to, kas citiem prasītu visus piecus, ja ne vairāk? «Iespējams, tāpēc, ka uzņēmuma vadības komanda, Svetlanu ieskaitot, ļoti aktīvi meklē un maksimāli izmanto visas attīstības iespējas,» uzskata Vilis Brūveris. «Viņi labprāt piedalās dažādos konkursos, izstādēs, citos pasākumos. Nebaidās riskēt un ir maksimāli atvērti visam jaunajam.»

Lai lasītu šo rakstu tālāk, lūdzam autorizēties ar savu epastu vai sociālā tīkla kontu:


Ja vēl neesi abonents, aicinām pievienoties mūsu lasītāju pulkam. Abonējot digitālo žurnālu, saņemsi piekļuvi rakstiem nekavējoties.

Saņem svarīgākās ziņas katru darba dienas rītu