fbpx

Klusais monopols 3

No kreisās: Andrejs Molčanovs, Artūrs Jeresjko, Eduards Janakovs
Print Friendly, PDF & Email

Latvijas krievvalodīgo dienas laikrakstu tirgū iestājies vēl nepieredzēts monopols – Vesti Segodņa, Čas un Telegraf, visticamāk, atrodas vienas īpašnieku grupas rokās. Kādēļ finansiālo problēmu vajātie izdevumi ar rūkošu auditoriju ir ieinteresējuši Krievijas miljardieri, Kremļa saimnieka Putina kādreizējo uzticības personu Andreju Molčanovu un vēl divus biznesmeņus, kuri savus mērķus publikai neatklāj un slēpjas aiz ārzonu firmām?

Lai lasītu šo rakstu tālāk, Tev jābūt drukātā vai digitālā žurnāla abonentam. Esošos abonentus laipni lūdzam ienākt:

Ja vēl neesi abonents, aicinām pievienoties mūsu lasītāju pulkam. Abonējot digitālo žurnālu, saņemsi piekļuvi rakstiem nekavējoties.

Saņem svarīgākās ziņas katru darba dienas rītu