Inovatori ar ambīcijām • IR.lv

Inovatori ar ambīcijām

3
Māra Daģa (pa labi) un Kristapa Alka radītais Sellfy ļauj tirgot dažādus digitālos produktus.

Uzmanību, šie stāsti ir iedvesmojoši! Nākamreiz, kad redzat kādu kļūdu vai nepilnību, padomājiet – varbūt tieši jūsu spēkos ir veikt uzlabojumu un radīt jaunu biznesa ideju. Tā, kā to izdarījuši četri latviešu uzņēmēji, kuru tehnoloģiju produkti nu dodas iekarot plašo pasauli 


Virtuālais veikals 
Sellfy
Datordizainers Māris Daģis pirms vairākiem gadiem izveidoja blogu angļu valodā RotorBlog.com, kurā rakstīja par sociālajiem tīkliem, tehnoloģiju jaunumiem, ko pats arī testēja. Taču vairāk nekā rakstīt viņš gribēja pats radīt jaunus produktus. Kad blogs kļuva populārs, radās izdevība to pārdot, un Māris to izmantoja – 2010.gada martā pārdeva to amerikāņu interneta mediju kompānijai WebMediaBrands

Daģis pēc izglītības ir dizainers un sāka veidot blogošanas vietnes WordPress dizaina sagataves, bet tad konstatēja – nav vienkārša rīka digitālo produktu tirdzniecībai, kas ļautu tos arī popularizēt. 

«Tā faktiski dzima ideja par Sellfy. Mums vispirms vajadzēja ļoti vienkāršu rīku, lai paši varētu tirgot savus produktus, un mums gribējās dot iespēju cilvēkiem izmantot Facebook un Twitter, lai viņi varētu reklamēt un veidot mārketingu šiem produktiem,» stāstīja uzņēmējs. 

Lai lasītu šo rakstu tālāk, lūdzam autorizēties ar savu epastu vai sociālā tīkla kontu:


Ja vēl neesi abonents, aicinām pievienoties mūsu lasītāju pulkam. Abonējot digitālo žurnālu, saņemsi piekļuvi rakstiem nekavējoties.

Saņem svarīgākās ziņas katru darba dienas rītu