Iestrēgušas lidostas un airBaltic termināļa sarunas • IR.lv

Iestrēgušas lidostas un airBaltic termināļa sarunas

30
Jānis Saliņš, F64

airBaltic parādā lidostai vairāk nekā trīs miljonus; nespēj vienoties par zemes nomas maksu

Rīgas lidosta un “airBaltic” līdz galam vēl nav spējuši vienoties par jaunā “air Baltic” termināļa būvniecību lidostas teritorijā, svētdienas vakarā ziņoja Latvijas Televīzijas raidījums “De facto”, pieļaujot, ka viens no iemesliem ir “airBaltic” vairak nekā trīs miljonus latu lielās parādsaistības ar lidostu.

“Mums ir dažas domstarpības ar Rīgas lidostu par mūsu saistībām, tas tā ir,” raidījumam sacīja  “airBaltic” prezidents Bertolts Fliks, tomēr noraidīja, ka paraidsaistības kalpotu par iemeslu gausajām sarunām ar lidostu par jauno termināli. “Es domāju, ka tas nav jautājums, mums ir domstarpības.” Fliks gan neslēpj neizpratni, kapēc sarunas ar lidostu norit tik lēni.

Raidījums tāpat norāda, ka lidosta un “airBaltic” nespēj vienoties par jaunā termināļa zemes nomas cenu. Plānots, ka zeme paliks valsts īpašumā un lidsabiedrība to nomās. “De facto” noskaidrojis, ka “airBaltic” vēlas maksāt nesamērīgi zemu nomas maksu – vienu latu kvadrātmetrā, kam lidosta negrib piekrist. Lidostas vadība sarunas nav komentējusi, vien norādījusi, ka tās ir smagas.

“De facto” atgādina, ka jaunajam “airBaltic” terminālim vajadzētu būt gatavam pēc diviem gadiem, tā celtniecības izmaksas plānotas ap 90 miljoniem latu un sastrēgumu stundās tas spētu apkalpot līdz 40 lidmašīnām. Jaunais terminālis būs "airBaltic" īpašums.

Raidījums arī atzīmē, ka ne parādsaistības, ne citas neskaidrības termināļa būvniecības līgumu slēgt netraucēs, jo “airBaltic” lidostai ir pārāk nozīmīgs partneris.

Komentāri (30)

Lai pievienotu komentāru, vai ienāc ar:

Saņem svarīgākās ziņas katru darba dienas rītu