Rīgas satiksmes autobusa avārijā trīs bojāgājušie • IR.lv

Rīgas satiksmes autobusa avārijā trīs bojāgājušie

14
Evija Trifanova, LETA

Ķekavas novada Baložos sestdien 23.maršruta autobusa avārijā gājis bojā autobusa vadītājs un divas 19 gadus vecas pasažieres

Negadījums noticis Baložos, Rīgas ielā dažas minūtes pirms deviņiem vakarā, kad satiksmes autobuss "Mercedes Benz" pagaidām nenoskaidrotu iemeslu dēļ nobrauca no ceļa braucamās daļas un apgāzās, atsaucoties uz Valsts policiju, vēsta BNS.

"Rīgas satiksmes" preses sekretārs Viktors Zaķis Ir.lv apstiprināja, ka avarējušais autobuss ir uzņēmuma 23.maršruta autobuss, plašākus komentārus par notikušo nesniedzot un norādot, ka vispirms jāsagaida policijas izmeklēšanas secinājumi.

Neatkarīgi no policijas izmeklēšanas rezultātiem, nepieciešams atkārtoti izvērtēt pilsētas sabiedriskā transporta autoparka tehnisko stāvokli, kā arī sabiedriskā transporta autovadītāju kontroles noteikumus, pēc tikšanās ar "Rīgas satiksmes" valdes priekšsēdētāju Leonu Bemhenu paziņojis Rīgas mērs Nils Ušakovs (SC), ziņo BNS.

Valsts policijas pārstāve Linda Neimane-Zobena Ir.lv pastāstīja, ka autobusa vadītājs miris pirms ātrās medicīniskās palīdzības ierašanās. Bojā gājušas arī divas 1991.gadā dzimušas meitenes.

Slimnīcā nogādātas vēl divas – 1934. un 1960.gadā dzimušas – sievietes, bet 1995.gadā dzimusi pusaudze un 1981.gadā dzimusi sieviete pēc pirmās medicīniskās palīdzības sniegšanas atlaista mājās.

Par notikušo uzsākts kriminālprocess.

Rīgas dome un "Rīgas satiksme" ir izteikuši līdzjūtību avārijā bojāgājušo tuviniekiem, uzņēmums tuviniekiem izmaksās kompensācijas.

Komentāri (14)

itommy_ 25.04.2010. 17.43

Pēdējā laika neglīto notikumu notikumu sērija Rīgas Satiksmē liecina par pilnīgu šī kantora morālu un fizisku fiasko. Diemžēl arī citās RD struktūrvienībās ir pilnīgs bardaks, kas štatu samazinājuma dēļ ir tikai gājis uz slikto pusi. Jā, štats ir samazināts un sašaurināts, bet uz darbarūķu rēķina. Birokrātu krāšņais zieds nav cietis praktiski nekādus zaudējumus, pat atalgojumā ne. Diemžēl, tāda ir šī patiesība. RS veicinātās traģēdijas ir pārāk spilgtas, lai tās neredzētu, bet ari citos kantoros prasīties prasās pēc funkcionāla izvērtējum, turklāt nekādā gadījumā ne ar pašas RS iekšējo auditu.

+16
-1
Atbildēt

0

daks_klave 25.04.2010. 14.41

Līdzjūtība bojāgājušo tuviniekiem.

Delfu krievvalodīgajā sadaļā ir pasažiera komentārs, kurā minēts, ka autobusa vadītājs jau vairākas pieturas pirms negadījuma ir braucis ļoti lielā ātrumā. Neilgi pirms negadījuma, pie tam, veicot agresīvus manevrus, braukšanas laikā virinot pasažieru durvis un ik pa laikam iebraucot pretējajā joslā (iereibis?). Šoferis un abas jaunās meitenes it kā izlidojušas pa kreisās puses logu, iespējams kūleņa laikā viņus saspiedis autobuss.

Citos dažādu portālu komentāros tiek spriests, ka 160m garais bremzēšanas ceļš un bremzēšanas pēdas (3 riteņu) liecina par autobusa ātrumu ap 100 km/h avārijas brīdī (atļautais – 50 km/h)

Protams, kā viss notika patiesībā uzzināsim tikai pēc izmeklēšanas (cerams).

P.S. Prieks, ka šajā portālā nav komentāru, kuri aicina tikai izteikt līdzjūtību tuviniekiem, neanalizējot pašu avāriju, jo “bojāgājušos tas vairs neatgriezīs”. Šādas katastrofas ir jāapspriež un jāanalizē, lai nākotnē tās vairs neatkārtotos. Ja kā nācija nespējam mācīties no citu valstu kļūdām (kaut vai Kalvīša izteicieni pārkaršanas laikā, ka Latvija ir īpaša un uz mums ekonomikas likumi un citu valstu pieredze neattiecas), vismaz ir jāmācās no savējām!

IMHO,
Art

+14
-3
Atbildēt

0

::Vai cis :: 25.04.2010. 11.52

Vieglas smiltis bojāgājušajiem un dziļa līdzjūtība viņu mīļajiem cilvēkiem.

+6
-1
Atbildēt

0

@

Komentāri nav iespējoti šim rakstam

Saņem svarīgākās ziņas katru darba dienas rītu